Moikka, tulin vähän päivittelemään :) Ollut nyt vähän kiireinen viikko, onneksi on jo viikonloppu!! Tänään kävin postittamassa annahyvänkiertää jutut ja mimikolle samalla atckortteja :) Tässä vähän kuvia ihanista posteista joita olen tälllä viikolla saanut!

Elikkäs tässä on kuvaa kun vaihdettiin Riitan kanssa (hänellä ei ole blogia) yllätys aiheella yllätys, 5atc.tä ja aski, Hän ehtikin jo omansa minulle lähettää, minultä lähtee Riitalle postia heti ensiviikolla :) !! Eli tässä kuva tuosta yllätyksestä:

Rakastuin koko lähetykseen, mutta varsinkin tuohon koira kirjanmerkkiin ja jääkaappi magneettiin :) <3!

1065438.jpg

tarkempi kuva magnetista:

1065441.jpg "ainostaan sydämellään näkee hyvin" <3 sitten aivan ihana aski;

1065442.jpg

1065444.jpg

sisältö <3:

1065446.jpg

Siis aivan ihania!!! Toivottavasti tuosa oli kaikki kuvassa, kun ehin niitä jo työpöydälleni levitellä, ennenkuin muistin että pitää ottaa kuva :D

Sitten vielä kortit, tuo ruusuja ja kahvia on ehdoton lempparikorttini! KIITOS!! <3: Mutta siis kaikki ovat aivan uskomattoman ihania! :) <33:

1065447.jpg

KIITOS RIITTA!!! <333

Mitäs sitten hmmm.. Niin! Se Kirsi-Marjalta saamani palkinto! Kynä puuttuu kuvasta( mustageeli(kuula kynä)):

1065448.jpg

KIITOS PALJON!!! LInkki löytyy näitä seuraan laatikosta! (en muista ulkoa ja en ole omalla koneella, käyn laittamassa tohon nimeen linkin kun meen omalle koneelle!

Sitten Tytiltä tuli Anna HYvän Kiertää Palkinto/Lahja ja kolme joulukalenterin luukkua! KIITOS TYTTI!!!

1065450.jpg

KIITOS KAIKILLE!!

Tänään leivottiin pikkuveikan kanssa pipareita, nams :P Nyt vielä loppuun kuva laatikosta joka toimii joulukalenterina toistaiseksi: (kaikki luukut eivät näy kuvasa, esim. Kirjeet ovat pohjalla)

1065452.jpg

Ainiin! Mulla on nyt sitten selvinnyt eräs asia. Mulla on Dermografismus eli piirtopaukamointi. Se tarkoitaa sitä että mun ihoo voi piirtää kohokuviointia :DD :S no joo, ei hyvä juttu. Elikkä vaikka kuulakynä otetaan ja laitetaan niin että siitä ei tuu sitä terä/kirjoitusosaa esiin ja piirretään niin vaikka mun ihoo vaikka ruudukko, niin 15 minuutin aikana se kuvio nousee kirkkaan punaisena koholleen. Saattaa olla siinä sitten koko päivän.. Arviolta 5-10%:lla väestöstä on dermografismustaipumus. Elikkä se on sellanen vissiin niinku allergiareaktio pieneenkiin raapasuun. Eli nyt sitten jos mua vaikka pikkusisko raapasee, mun pitää ottaa allergialääke. Voikun mukavaa, siskokun on oppinut kynsimään... taijan vältellä sitä :D Juu, mutta tosta jutusta löytyy varmaan googlesta lisää tietoa jos jotain jäi mietityttämään :) :/

Noniin, nyt menen. Hyvää illan jatkoa kaikill! Ainiin, vähän hurjaa, mun blogissa on kohta 5000 kävijää :P no pitää varmaa kattoo siinä kymppitonnin paikkeilla vaikka pientä arvontaa tai jottaa :)