Ei hertsileijjaa!! Mulla tuntuu olevan kamala kiire koko ajan! No, omapa on mokani.. nyt saan laitettua kuvia, mutta pahoittelen että en pysty kuvaamaan kaikki joulukalenterini luukkuja, koska kun olen ne avannut, enkä heti ole tajunnut kuvata, ja olen alkanut askartelemaan niillä heti ja siihen sitten se kuvaaminen jääkin! mutta KIITOS PALJON KAIKILLE IHANILLE IHMISILLE JOTKA ON MULLE JAKSANNUT KALENTERIN VÄSÄTÄ!! Suuret, lämpöiset halit kaikille! Olen saanut teetä, servettejä, yhden ihanan itsetehdyn taulun pirjolta, ihania tarroja, askartelu sälää ja kaikkea! KIITOS!

Nyt niitä kuvia tähän väliin!

1127767.jpg

Tälläisen paketin sain Nettasilta, kun voitin Henzun blogissa 10 € lahjakortin, pahvit ovat leikattu jo kahteen osaan, kun käytin niitä kalenterivaihdossa, josta päästään seuraavaan kuvaan! Kalenterin, johon olen ihan rakastunut on tehnyt AnneHelena ja otin vain pari kuvaa sen takia etten viitsinyt kuitenkaa vuodatusta sadoilla kuvilla tukkia, kalenteri on niiiiin ihana!!<3

1127768.jpg

1127769.jpg

1127771.jpg

Kyllä on ihana! KIITOS!!

Seuraavassa kuvassa on lähetys jonka sain siis Satcyltani; IHANA KIITOS!

(kyseessä siis eka lähetys)

1127773.jpg

Ja tässä saamani Flat, KIITOS PIIA!! Kuvasta muutes puuttuu ihana sydän heijastin, kun en saanut otettua sen kanssa kuvaa, kun se heijasti niin paljon :D

1127775.jpg

Noh, tästä kuvassarjasta puuttuu ainakin Pirjon ja Esterin atc swappien kortit, niitä kun en ole saanut vielä kuvattua, nämäkin ovat otettu jo melkeen viikko sitten! Kiitos vielä kerran kaikille!

Tässä on nyt aikamoinen väsymys ollut, mutta palaillaan kun keretään! :)

Voimia ja jouluniloa kaikille!