Nostin vähän, kipeästi kaivataan osallistujia!

 

Tässäpä taas swappiin idea, kirjeiden ystäville (ja muillekin) joka minun on pakko toteuttaa ;) Elikkäs tarkoitus on seuraava;

-Osallistuja rajaa ei ole, mutta ainakin 2 pitää osallistua minun lisäkseni jotta swap pidetään. Osallistumisaikaa on sunnuntaihin 13.1.08 asti! Paperit pitää lähettää minulle 14.1-18.1.08 ja minä lähetän takaisin päin sitten kun olen saanut kaikilta osallistujilta paperit!

- Jokainen osallistuja lähettää minulle kirjepapereita ja "palautuskuoren" joka on varustettu nimellä ja postimerkeillä(tai merkillä??)

PAPEREISTA;

Jokainen osallistuja siis lähettää papereita osallistujamäärän mukaan. Jos osallistujia on 8 tai vähemmän, papereiden tulisi olla mieluiten samanlaisia, mutta jos osallistujia on 9 tai enemmän, papereita voi olla 2-3 erilaista kuosia.

"palautuskuorista":

Eli tarkoitan siis niitä kuoria joissa postitan paperit osallistujille( eli ne jotka lähetätte minulle paperienne mukana) niin niiden kannattaa varmaan olla sen C5 (vastaa A5:sta) ja paperit voidaan taittaa kahtia.

----

Osallistumiset siis tähän kommenttilootaan ja jos jotain jäi epäselväkis,kysy! Ja huom; osallistuaksesi sinulla ei olepakko olla blogia, kunhan hoidat osasi varmasti! :)

Mukana;

1.Starchild

2. Laydylime

3. Hanna

4. Taika

5. Iitaliini