Muutto on nyt suoritettu bloggerista tänne :) Vähän vaikealta tämä vuodatus tuntuu, mutta sitten kun tähän tottuu, nii varmasti sujuu hyvin :)

Tänään rakensin sen kaipaamani viiran, että pääsee sitä paperia itse tekemään :) saa nähä toimiiko, ku rakensin sen vanhasta taulu "laatikosta/kehyksistä ja vauvan "puklurätistä" ja nastoilla kiinnitin :DD Piti vähän soveltaa... :D

Voitin "lohdutuspalkinnon" Ritvan näpertelyt blogista :) Saa nähdä mitä saan :)

juu, mutta nyt taas menen, moido :) pika postaus oli :)