Annan sinulle kysymykset ja sinä käyt osoitteessa www.lintukoto.net/viihde/oraakkeli kyselemässä kysymyksiin vastaukset ja kirjoitat ne sitten tänne. Huom ! Saat muotoilla kysymykset haluamaasi kieleen, tyyliin tai murteeseen tai vaihtaa sanajärjestystä, mutta kysymyksissä pitää olla sama juoni.<?XML:NAMESPACE PREFIX = O />


(Suluissa omia kommentteja.)



1. Mikä on nimeni?

-  Kosti (asia selvä)


2. Missä asun?

-  MUUMILAAKSOSSA (!Toiveeni toteutuvat!?)


3. Mikä olen?

- Olet se joka olet


4. Millainen olen?

- Jos tää jatkuu näin ni mä varmaan ihastun suhun! (voi ku kivaa :P)

5. Kuka olen?

- Jonkinsortin eliö (naaais..)


6. Mikä on ollut tärkeintä elämässäni?

- Pehmeys (justjust..)

 


7. Mikä on ollut turhinta elämässäni?

-  Kysy jotain muuta välillä! (okeiokei....??)


8. Mikä on mielestäni maailman arvokkain asia?

- Rakkaus on arvokkainta mitä on. Ja läheisyys.

9. Miltä näytän?

Naapurin koiralta. (voi kun on mukavaa..)


10. Miltä tunnun?

Mudalta. (juujuu)


11. Miltä maistun?

- Partavedeltä (täähän alkaa mennä mielenkiintokseksi; Olen muumilaaksossa asuva naapurinkoiran näköinen ja partavedeltä maistuva...)


12. Miltä tuoksun?

Pohjaan palaneelta (yääk..)


13. Missä minun kuuluisi olla?

- Saunan katolla kello kolme aamulla. (hmm...pitääkin varmaan mennä kattomaan... paitsi että meijän sauna on kellaris.. :/)


14. Mikä minun kuuluisi olla?

-  Se on elämän pieniä iloja, mutta ei tämä varmaan niin vakava asia ole kuin miltä nyt ehkä tuntuu. (täh?)

15. Mistä minut löytää?

Navetan takaa (no minne asti tän muumilaakson naapurin koiran pitää lähtee...?)


16. Minkä ikäinen olen?

- Vanha kuin taivas (menee koko ajan paremmaks..)


17. Mikä on sukupuoleni?

Mun mielestä se on tyttö!!

 

18. Monta henkeä tähän pitää haastaa?

-      Hyvä jos edes 44.

No noin montaa en kyl ala haastamaan!! :O
Mutta haastaa voisin Äitini, Minimamman, Laydylimen ja muut voi ottaa ketkä haluaa :)