Heips!

Mulla on ollu nyt pari puuha päivää, olen tehnyt lankatonttuja, ohjeen sain Nesseltä, (kiitos siitä!!) niitä menee luultavasti joulumyyjäisiini myyntiin, sitten kaikki joulukalenterien luukut jotka olen luvannut tehdä, on tehty, tosin postitan ne vasta marraskuussa. Tänään sitten olen tehnyt itse tuikkuja tässäpä kuvaa päivän tuotoksistani;

1007550.jpg

Tummanpunaisia kaikki ovat, vaikka kuvassa ei ihan siltä näytäkkään. Nämäkin menevät varmaan myyjäisiin..(tuota yhtä on koe poltettu)

mitähän sitten...hömm.. varmaan tänään vielä jotain väkerrän.

Apua menin taas ihan lukkoon, mitähän mun piti kirjottaa?

Noh kirjotan ihan vaa tästä päivästä.. Eli tänään aamulla kävin saattamassa Pikkuveikan bussille, lähti iskälle tampereelle (joo minähän en sinne mene, pitkä juttu, vuoteen en ole ollu siel, nyt vihdoin keräsin rohkeuden ja sanoin et voisin tulla, iskä sano et sulla ei oo mitään asiaa tänne että sillee...), sitten kävin kaupassa ja kotona vaan oleskelin vähä aikaa, olin koneella, sellasta prusmeininkiä, sit päätin askarrella kalenteriluukkuja, sitte aloin tekee niitä kynttilöitä ja lopulta ruokaa (perunoita ja nakkikastiketta, nams;p) Nyt illalla tein vielä muutamia kynttilöitä ja sit istahin tähän koneelle.

Mehiläisvahasta mulla on tarkotus tehä myös kynttilöitä, pitää oottaa et saan mehiläisvahaa, mummon työpaikalta saan, pitää kyl muistaa kysyy jos sais steariiniiki :p Noita kynttilöitä on niin ihana tehdä, pitäisi opetella vissiin tekemään niitä kastettuja kynttilöitä, pitäis vaan olla sillee tilaa ja noin, ku meillä noita apinoita(pikkusisaruksia)on jaloissa riehumassa.. :D

Olikohan täs nyt ees vähän? Anteeks, mulla on vaan niin levoton olo..

Loppuun vielä muistutuksia;

Looks like me -deco!

Atc swap aiheella Kaunis/ruma

Joulukalenterista puuttuu vielä 11 luukkua!!