Nyt ehin taas päivittelemään! Vkonloppuna olin vähän kipeenä ja lauantaina vielä ilmeni oikeankäden ranteessa jäännetupintulehdus! No nyt onneks on vähän helpottanu. Viime postauksessa kerroin niistä korteista, niistä laitan just kuvaa tulemaan :) Ja silloin unohdin kertoo siitä ku maalasin meijän hyllykön taustan punasella maalilla. Hyllyllä tehtiiin "seinä" tai sellanen oviaukkoon :D Oli kiva maalata!

Kuvia tulloo;

874109.jpg

Anteeksi kuvan huonolaatu!! en vaa saanu otettuu kunnollisia :s Mutta siinä ne nyt on. Mun ekat ATC-kortit! Sitten ne 3-d:t

874112.jpg

Ihan kiva noita on tehdä! oon aina kuvitellu ne vaikeimmiksi mitä ne oikeesti on! Onpas taas huono kuva.... höh.

Kirjastosta mulla on ollu lainassa muutama paperi- ja korttiaskartelu kirja ja yhdessä niistä, ootas ku käyn kattoos mikä se oli---> Kirjailijaa ei löytynyt mutta nimeltään paperitöiden iso ideakirja nii siitä kirjasta oon saanu hirveest idoita ja kaikkea ja tälläset yks ilta valmistu

874111.jpg Eli tää on "muistilappukotelo" jonka ohjetta sovelsin aika lailla, kaavat ja sellaset vaa kirjasta otin. Säilytän tossa kaikkia pieni tarra-arkkeja ja irtotarroja yms. Oon tyytyväinen tohon! Siitten tälläsen kynäpurkin tein; 874114.jpgKuten kuvasta voi huomata niin säilytän siinä pensselit/siveltimet jne. :)

300kävijää jo mulla täälä :P Kiitos kaikille kävijöille!

Perjantaina tein ison arkin itse paperia, ihan ookoo tuli, käytin puhelinluettelopaperia ja siitä tein, ohjeita taas vähän mukautin tarvikkeisiini ja sellasta.. Ja yritin miä paperinmarmorointiakin mutta ei oikeen toiminut kun liisterin tein ite jonkun ekoohjeen mukaan eli läheskiehuvaa vettä ja vehnäjauhoja, mut sit ku se oli ihan vettä nii laitoin perunajauhojakin sekaan, sitten mullahan ei ollu tinnerii millä laimentaa öljymaaleja niin laitoin ihan vaa askartelu(akvarelli)maaleja ja sinne sitte sen paperin törkkäsin, ei oikee jooo toiminu... hehe :D

BigBrotherii on tullu seurailtuu aikalailla ku on se 24/7 :P Vitsi toi Sauli on söpöliini....<33 ;P

pakko mennä sitä taas tuijaamaa, ku niillä alkoviikkotehtävä :PP

Moido <3