Kaappasin tämän äidin blogista!

* Nimesi (2. nimesi ja lähimmän naapurisi sukunimi)
* Asuinpaikkasi (kaupunki, jossa viimeksi kävit junalla)
* Ikäsi (lisää oikeaan ikääsi lohjenneiden sormikynsiesi lukumäärä)
* Ammattisi (naiskäyttäjä kirjoittaa äitinsä ammatin, mieskäyttäjä isänsä)
* Harrastuksesi (harrastukset, joita et ikinä voisi harrastaa/sietää)
* Lapsiesi lukumäärä (montako hiusta lähtee päästäsi, kun vedät)
* Hiustenvärisi (tämän hetkinen paidanväri)
* Silmienvärisi (tämän hetkinen housujen väri)
* Musiikkimakusi (genre, jota et siedä)
* Lempiartistisi (tyyppi, kenen biisin kuuntelit viimeksi)
* Itseäsi parhaiten kuvaava adjektiivi (se adjektiivi, mikä lukee ensimmäisenä, kun kirjoitat googleen 2. nimesi ja "adjektiivi")

Olen Linnea Poverus, Kirkkonummelta. Olen 17 vuotta vanha. Olen kotiäiti. Harrastan tanhua ja haitarin soittoa. Minulla on kuusi ihanaa lasta.Hiukseni ovat musta-vaaleanpunaiset ja silmäni ovat mustat. Mielimusiikkiani on suomiräppi ja jazz. Lempiartistini on Kelly Clarckson.Adjektiivi joka minua kuvaa parhaiten on kuvaava.